تراختور
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

اولویت با تیم ملی است

باغ‌آبادی: «تونی» به تیم تراکتورسازی شخصیت قهرمانی داد

خبرگزاری فارس: مربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تونی اولیویرا به تیم تراکتورسازی شخصیت قهرمانی داده است.

 

 

وی به نقش غیرقابل انکار تونی در موفقیت‌های اخیر این تیم اشاره کرد‌ و اظهار داشت: موفقیت مربی خارجی مستلزم زمان بوده و امروز سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی با شناخت لازم از فوتبال ایران و تبریز، به تیم تراکتورسازی شخصیت قهرمانی داده است.

 *اولویت با تیم ملی است

باغ‌آبادی‌ تعطیلی پیش‌روی لیگ برتر را به ضرر تیم تراکتورسازی دانست‌ و افزود: تیم تراکتورسازی در شرایط آرمانی خود به سرمی‌برد و ای کاش این رقابت‌ها با وقفه همراه نمی‌شد.

وی با بیان اینکه اولویت با تیم ملی است، ابراز داشت: ما چاره‌ای جز اطاعت از سازمان لیگ برتر نداریم و باید در حفظ قدرت تیم نهایت تلاش خود را کنیم.

بازیکن سابق تیم ماشین‌سازی و منتخب تبریز تصریح کرد: البته تعطیلی‌های قبلی به نفع تراکتورسازی بود و زمان لازم را به تونی داد تا شناخت کافی از تیم پیدا کند و فرصت مناسبی برای کارهای تاکتیکی داشته باشد.

وی ظهار داشت: با تونی هیچ مشکلی نداشته و همکاری لازم را با وی داشتم و نظرات خود را به وی بیان می‌کنم، بعد از جمع‌بندی تصمیم نهایی با خود تونی است.

وی با اشاره به فاصله کم بین نفرات اصلی و ذخیره در تیم تراکتورسازی اضافه کرد: در بازی مقابل داماش بازیکن محروم و مصدوم نداشته و به دلیل آمادگی تمام نفرات، برای  ترکیب 11 نفره تیم با مشکل روبه‌رو نیستیم.

*تراکتورسازی متکی به نفر نیست

باغ‌آبادی یکی از عوامل ‌موفقیت تیم تراکتورسازی را در کار گروهی دانست و افزود: تیم‌هایی که به بازیکنان خاصی متکی هستند، آسییب‌پذیرتر بوده اما تراکتورسازی با بازی روان و تیمی، اتکای خود به نفرات را به حداقل رسانده و بیشتر به کار گروهی تکیه دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر بازیکنان تیم تراکتورسازی مقابل داماش با غرور بازی کنند قطعاً به مشکل برخواهند خورد، اظهار کرد: اکثر تیم‌های مهمان در تبریز برای کسب حداقل امتیاز با ترکیب دفاعی وارد میدان می‌شوند اما ما نیز برای نفوذ در خطوط دفاعی حریفان و فتح دروازه آنان برنامه داشته و تیمی که مدعی قهرمانی است، نباید  بازی‌های بسته حریف را بهانه قرار دهد.

*اولیویرا بازی زمینی را می‌پسندد

باغ‌آبادی در ادامه گفت: سرمربی تیم بیشتر بازی زمینی را می‌پسندد و تمرینات خود را در مربع و مثلث‌های کوچک پیاده می‌کند ضمن آنکه در سایه این تمرینات تیم تراکتورسازی با بازی تماشاگرپسند موفق به شکست تیم‌های سپاهان و استقلال تهران شد.

وی، با تمجید از خط حمله تیم تراکتورسازی افزود: تیم ما با 21 گل زده بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده و اگر مقابل ذوب‌آهن با آن شکست سنگین مواجه نمی‌شدیم، تفاضل گل ما بهتر از امروز می‌شد.

وی، به نقش تماشاگران در موفقیت‌های تیم تراکتورسازی اشاره کرد و گفت که با تداوم موفقیت‌های این تیم تماشاگران تراکتورسازی نیز از فوتبال این تیم و موفقیت‌های آتی لذت ببرند.

اصافه می‌شود، علت عدم حضور تونی در مصاحبه غیبت مترجم وی عنوان شد.

تیم تراکتورسازی تبریز در پایان هفته سیزدهم با 23 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

 

به گزارش حبرگزاری فارس از تبریز، غلامحسین باغ‌آبادی امشب در کنفرانس خبری پیش از بازی تراکتورسازی با داماش گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دو هفته اخیر تیم تراکتورسازی با ارائه بازی‌های خوب و کسب نتایج مطلوب توانست رضایت هواداران را جلب کرده و تمام نگاه‌ها را به سوی خود معطوف کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس